Drobečková navigace

Úvodní stránka > E-Shop > E-Shop - Obchodní a reklamační podmínky

E-Shop - Obchodní a reklamační podmínky

   Všeobecné podmínky nakupování prostřednictvím internetového obchodu se řídí platnou legislativou, níže uvedenými smluvními podmínkami a dobrými mravy.****

Vymezení pojmů

           Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, nebo jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel ( kupující ) a na druhé straně dodavatel ( prodávající ).

           Dodavatel ( prodávající ) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky, nebo poskytuje služby.

          Spotřebitel ( kupující ) - je osoba, buďto spotřebitel která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, ale nakupuje výrobky nebo užívá služby jen pro svou soukromou potřebu. A nebo osoba, podnikatel nakupující jen podle obchodního práva.

         Vznik kupní smlouvy - závazným potvrzením objednávky prodávajícím vznikla kupní smlouva mezi dodavatelem a kupujícím. Kupující a prodávající jsou od tohoto okamžiku vázáni vzájemnými právy a povinostmi.

Ceny za výrobky

   Ceny na stránkách e-shopu jsou určeny běžným zákazníkům. Pro realizační firmy možnost smluvních slev v rozsahu 5-50%.  Provozovatel internetového obchodu ( dále jen ,,provozovatel" ) je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu ( dále jen ,,e-shop" ) jsou uváděny včetně DPH.

Objednání výrobků

    Kupující je v okamžiku vzniku kupní smlouvy vázán ochodními a reklamačními podmínkami. Kupující má možnost se před vlastním uskutečněním objednávky možnost seznámit s obchodními a reklamačními podmínkami. Po odeslání objednávky bude zákazníkovi zasláno závazné potvrzení objednávky, pokud zákazník při zadávání objednávky správně vyplní emailovou adresu. Když nedorazí závazné potvrzení objednávky do 24 h na uvedenou e-mailovou adresu kontaktujte nás v co nejbližším možném termínu.

Způsob platby

    Zákazník má na výběr z následujících možností plateb

  • DOBÍRKA - platba při doručení výrobků kurýrní nebo poštovní službou na faturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce.
  • BANKOVNÍ PŘEVOD - zákazník bude kontaktován a informován o stavu objednávky, poté provede platbu na účet provozovatele e-shopu ( číslo účtu : 1816597369/0800 ), variabilní symbol platby odpovídá číslu objednávky. Po připsání částky na účet budou objednané výrobky neprodleně odeslány na fakturační nebo doručovací adresu uvedenou v objednávce. Stálí solventní zákazníci mají možnost placení až po odběru zboží.
  • HOTOVOST - platba při osobním převzetí výrobků po telefonické dohodě u provozovatele e-shopu na provozně nebo při dopravě na místo určené zákazníkem.

Zpracování objednávky

    V případě nejasností má provozovatel právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů a proto je v zájmu zákazníka zadávat tyto údaje pravdivě a svědomitě.

Dodání zboží

    Termín dodání je závislý na druhu ojednaných výrobků. V převážné většině případů se pohybuje v rozmezí 2-7 pracovních dnů. V případě méně běžných nebo problematických výrobků může dojít k prodloužení dodací lhůty. Provozovatel se zavazuje podle svých možností a s ohledem na zákazníka skrátit dodací lhůtu na co nejkratší. Pokud dodací lhůta překročí dobu přiměřenou obecné dostupnosti konkrétního výrobku na trhu, má zákazník plné právo zrušit svoji objednávku, a to telefonicky nebo formou emailu.

Způsob doručení

    Zákazník má možnost zvolit si doručení kurýrní službou nebo osobní odběr po předchozí telefonické domluvě na provozovně e-shopu nebo po dopravení výrobků provozovatelem e-shopu na místo určené zákazníkem. Cena za doručení je závislá na objemu objednávky a proto bude zákazník s ní předem obeznámen po zaslání objednávky.

Převzetí zboží

    Zákazník nebo příjemce výrobků by měl ve svém zájmu překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození a také správnost zásilky. V případě nesrovnalostí okamžitě kontaktovat dodavatele, nebo odmítnout převzetí zásilky. V opačném případě se zákazník vystavuje zbytečným průtahům při reklamaci. Podpisem přepravního dokladu zákazník potvrzuje vnější bezvadnost zásilky a pozdější reklamace se posuzují na základě zákazníkem podepsaném přepravním dokladu.

Možnost vrácení zboží bez udání důvodu

    U výrobků zakoupeném prostřednictvím e-shopu má zákazník do 14-ti dnů od doručení zboží nárok na jeho vrácení bez udání důvodu. Výrobek nesmí být žádným způsobem poškozený nebo jinak znehodnocený a ani nesmí nést žádné známky jeho používání. Výrobek musí být zabalen v originálním balení včetně veškerého příslušenství a dokumentace a odeslán nejpozději 14 den od data doručení zákazníkovi na adresu provozovatele e-shopu. Po jeho doručení bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající plné kupní ceně zaplacené za výrobek na jím udaně číslo bankovního účtu nebo v hotovosti na základě vzájemné dohody.

Záruky a reklamace

    Záruka na výrobek z e-shopu se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Záruční lhůta je 24 měsíců od data prodeje. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného výrobku u provozovatele e-shopu. Důkazem je daňový doklad-faktura nebo řádně vyplněný záruční list.

Rozšířená záruka

    Na některé druhy výrobků je možné smluvně rozšířit záruky o několik let i až na doživotí.

   ****Pokud máte ve výše uvedených smluvních a reklamačních podmínkách nějaké nejasnosti, pochybnosti, nebo Vám něco na nich nevyhovuje, kontaktujte nás, vždy se snažíme vyjít zákazníkovi vstříc v zájmu jeho spokojenosti.

 

 

 

 

 

24. 5. Jana

Zítra: Viola

mapka_cr_olomouc.gif

Návštěvnost stránek

041033
klempirstvidostal_footer.png